У Білорусії страйкуючих співробітників держтелерадіокомпанії замінили російськими пропагандистами

17 серпня співробітники Белтелерадіокомпанії вийшли на страйк із вимогою визнати недійсними вибори президента. 19 серпня працівники БТ, які страйкують, почали повідомляти, що їх замінили російськими фахівцями Russia Today, зазначає “Радыё Свабода”.

Зачем женщин брали на фронт? Ни за что не поверишь
Кем оказалась та самая беглянка из машины Ефремова
Катя из Ворошиловского стрелка. Не поверите, как живет сейчас

У Мінську співробітників Белтелерадіокомпанії (БТ), які не працюють через страйк, замінили працівниками російського ЗМІ Russia Today. Про це повідомляє “Радыё Свабода”.

Джерело журналістів повідомило, що у студію БТ приїхали російські фахівці – режисери, технічний персонал, кінооператори. Їм показали, як працює обладнання. Усі вони колишні або нинішні співробітники каналу Russia Today.

Справжніх працівників компанії, які заявили про участь у страйку, позбавили перепусток у будівлю БТ, розповіла одна зі співробітниць Дар’я Вайтовіч.

Неназваний працівник БТ також підтвердив виданню “Наша Ніва”, що тих, хто страйкує, замінюють російськими фахівцями. За його словами, передусім заміну знайшли тим, хто займається політичними новинами.

Режисерка БТ Альона Мартиновська повідомила TUT.BY, що 18 серпня до відеоінженера компанії прийшло шість осіб, які цікавилися роботою монтажного комплексу. За її словами, це були фахівці, які приїхали з Москви. Колеги розповіли їй, що росіянам планують платити по 5 тис. білоруських рублів (55,3 тис. грн) при тому, що білоруські отримують за цю роботу не більше ніж 1,5 тис. білоруських рублів (16,6 тис. грн).

Страйк Белтелерадіокомпанії почався 17 серпня. Частина співробітників підписала повідомлення на ім’я керівника БТ Івана Ейсмонта, у якому вимагала визнати недійсними результати виборів, відправити у відставку голову Центрвиборчкому Лідію Єрмошину, звільнити політв’язнів, скасувати цензуру в ЗМІ. На 17 серпня документ підписало 260 осіб, повідомив РБК учасник акції та режисер білоруського телебачення В’ячеслав Ломоносов.

Від початку протестів із державних телеканалів у Білорусі звільнилося кілька телеведучих і журналістів, зокрема глава президентського пулу, ведучий ОНТ Дмитро Семченко.


UA-news

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Next Post

Навального отравили: он при смерти

Чт Сер 20 , 2020
Алексей Навальный госпитализирован на скорой помощи в Омске после экстренной посадки самолета, которым он возвращался в Москву из Томска. Об этом сообщила его пресс-секретарь Кира Ярмыш. «В полете ему стало плохо. Самолет экстренно сел в Омске. У Алексея токсическое отравление. Сейчас мы на скорой едем в больницу», – написала она […]